Fira 25 åring!

I fredags åkte jag till förskolan och hämtade Freja. Gjorde ju knappt en enda lämning eller hämtning förra veckan :) Sen åkte vi hem och åt hamburgare som Pontus lagade. Han gjorde till och med egna hamburgerbröd. Jag och Freja tog en sväng till stan och hämtade ut ett paket med sommarkläder till Freja innan vi delade på två kulor glass på torget. Mysigt! I lördags grejade vi lite hemma innan jag åkte iväg och handlade. På eftermiddagen åkte vi till mina föräldrar och åt kvällsmat. Vi lämnade kvar Freja där då hon skulle stanna kvar för natten. 

Jag och Pontus åkte iväg på 25 års fest. Brorsan firade 25! Jag var nykter, förstås. Jag pratade mest med Sofie under kvällen. Det var trevligt! Brorsan hade även förberett ett quiz som typ tog 1,5 timme att gå igenom allt som allt, haha! Vi var hemma lite för sent och somnade nog runt 02:15. Sovmorgon igår, snabbstädade hemma innan vi åkte till mina föräldrar, fikade och hämtade hem Freja. 

Vid halv 2 fick vi besök av Malin och Fredrik med familj. Bjöd på lunch och barnen lekte utomhus medan vi pratade ikapp lite grann. Nu är det återigen måndag och jag ska snart starta nattning av Freja. En dag till sen är vi lite lediga, ska bli skönt :)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp