Påskledigt!

Efter spinningen i torsdags cyklade jag hem till Pontus föräldrar för middag och mys. Pontus syster var nere över några dagar så vi umgicks. Igår fick jag ta morgonen vid halv 7, myste och åt frukost. Drog igång en tvätt och gick ut på långpromenad, en timme blev det! Allt det innan klockan hann slå 10:00 och då vaknade Pontus. Då passade jag på att sova en timme, oerhört trött! Sen fika hos Pontus morföräldrar innan lite mat hos Pontus föräldrar igen. Sen tog vi oss hem och städade huset, Freja sov en stund också. På kvällen blev det pasta carbonara framför Bäst i test. Det var faktiskt ett riktigt bra program, som jag skrattade! 

Idag var det Pontus tur att gå upp med Freja medan jag sov till klockan 9, skönt. Sovmorgon är underskattat alltså. Jag intog frukost och grejade lite, myste med Freja när hon vaknade efter sin lur. Vid 11-tiden gick jag, Freja och Edvin ut. Dags för lite lekparkshäng! Vi gick iväg till en lekpark och grejade lite. Det finns en sak man kan hålla i och snurra runt, den är favoriten! Gunga är inte alls vidare roligt än, ganska läskigt rent av. Sen gick vi hem och intog lite lunch innan jag och Freja åkte till ICA och handlade. En storhandling fick det bli! Nu tar Freja sin andra lur och sen ska vi till mina föräldrar för lite påskmat och häng. Först tänkte jag studsa in i duschen en sväng! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Freja, Vardag | |
Upp