Middag på Sällskapet

Igår eftermiddag efter jobbet mötte jag upp Amanda. Vi kom fram till att det var väldigt längesen vi träffades bara hon och jag, typ två år sedan! På riktigt, var tar tiden vägen?! Vi gick i alla fall till restaurang Sällskapet och hade en jätterolig kväll! Jag åt högrevsburgare och Amanda åt oxfilé, båda var nöjda efter maten. De har så väldigt god mat på den restaurangen! Vädret var på topp med närmre 30 grader och vi njöt till fullo. Vi avslutade med en liten promenad genom stan innan vi styrde kosan åt varsitt håll. Det är så tacksamt och underbart att bara sitta och prata med ens bästa vän sådär. Att både prata nutid, dåtid och framtid. Hon är dessutom en av mina vänner som jag är så oerhört tacksam över att ha i mitt liv, har alltid hörts med jämna mellanrum och funnits i varandras liv på ett eller annat sätt i tio år. En sådan vän tror jag alltid kommer finnas kvar. 

(null)

(null)

Vardag | |
Upp