När man ser tillbaks på vad som va och vad som är nu

En förutfattad mening jag hade innan jag blev gravid var att en graviditet är en dödsdom för min kropp. För ja, jag var nöjd med min kropp innan graviditeten, väldigt nöjd. Men vet ni vad? Jag är nöjd med den som den ser ut just nu också. Ibland har jag dagar då magen är mer svullen, ibland har jag dagar då jag önskar min navel såg annolunda ut. Men den har fortfarande gett mig en liten människa som jag älskar över allt annat! Den har i stort sett återgått till det stadie som var innan graviditeten. Sen finns det alltid saker som kan bli lite bättre, det är bara så huvudet fungerar på mig. Men se bilderna nedan. De talar sitt tydliga språk. 
 
 
 
 
 
Bilder från vecka 40 i graviditeten och de andra bilderna är från härom dagen, cirka ett år efter förlossningen. Hur häftig är inte kroppen?! Jag är så imponerad! 
Graviditet, Träning | |
Upp