När lillfisan också är sjuk

I morse vaknade vi upp och Freja är supersnorig. Natten var inte särskilt rolig då hon vaknade flera gånger under natten, även Pontus sov dåligt så hittade honom på soffan när vi vaknade. Jag sov till och från under någon halvtimme när Freja sov på förmiddagen sen har jag lyckats hålla mig vaken. Vi har inte gjort särskilt mycket idag men jag börjar känna mig bättre, vilket är kalasskönt! Förhoppningsvis känner jag mig bra imorgon så jag fixar att ta hand om Freja och Edvin ordentligt. Pontus åker nämligen till Göteborg imorgon och han har dragit ett stort lass här hemma de senaste dagarna. 


Men jag får ändå erkänna att det är väldigt mysigt att ha en bebis sovandes på sig igen, jättemysigt! Sen hon blev stor (typ två månader kanske, kanske en månad) så har hon inte sovit på mitt bröst utan somnat i famnen eller så. Men ikväll så hände det. Hon somnade på mitt bröst och snusar så gott där nu. Hoppas på en okej natt med hyfsad sömn. Jag ska snart krypa ner i sängen så får vi se vart natten tar oss!

Vardag | |
Upp