Lunchpaus

Har haft en helt okej natt med 4 uppvak ungefär och jag fick sova till halv 9. Snäll tjej :) Efter lite mys i soffan blev det en promenad med vagnen och Edvin, ungefär 5 km och 55 minuter - väldigt skönt! En jättehärlig promenad trots att jag frös i början på grund av blåst. Min kropp blir sakta starkare. Jag kände det idag då jag verkligen kände mig stark i stegen och höll ett bra tempo. Kalasskönt! Jag fick även en impuls att väga mig i morse och tydligen har jag gått ner ett halvt kilo sedan helgen. Vet inte riktigt vad som hände där.... men nu ligger jag på under 66,9 kg. Känns jätteskönt att vikten går neråt, men som jag sagt förut; inte för fort. Lagom viktnedgång känns bra :)


På bilden nedan till vänster är två veckor efter förlossningen och jag vägde ungefär 71 kg. På mittenbilden är runt tre veckor efter förlossningen och jag vägde nog runt 69 kg. Bilden längst till höger är från helgen då jag vägde cirka 67,5 kg och det är ungefär 2 månader från förlossningen. För 2 månader sedan vägde jag 76 kg efter förlossningen. Strax över 4 kg hade jag gått ner trots att jag klämt ut Freja på 3,5 kg och blivit av med moderkaka på 1,5 kg OCH förlorat två liter blod. Ni kan förstå min besvikelse! Haha, men nu tänker jag inte alls på det, inte nu när det går neråt :) 

Träning | |
Upp