Dagens promenad

Idag blev det en promenad igen! En lika lång promenad som igår och den tog ungefär lika lång tid också fastän vi hade Edvin med oss den här gången. Så eftersom vi fick stanna några gånger tror jag att vi gick fortare den här gången med lägre snittpuls än igår - kul! :) Vi får se lite hur kroppen känns imorgon, förhoppningsvis blir det ytterligare en promenad. Men allt handlar om hur jag känner mig, vill inte att det blir sämre. 


Min förhoppning nu är att jag ska kunna ta hand om både Freja och Edvin på fredag när Pontus jobbar i Skövde. Imorgon tänkte jag försöka damma lite här hemma, starta igång lite städning då vi ska ha kalas med släkt här hemma för Pontus som fyller år på lördag :) Det är inte lätt att hinna med något med en närhetskrävande liten bebis, men mysiga tider i alla fall! 

Träning | |
Upp