Mamma-bebis-mys!

Idag vaknade vi vid kvart över 8, tog morgon och åt frukost. Jag körde ut Edvin till Hassle så han skulle stimuleras medan jag och Freja åkte iväg till en annan mamma. Där träffades vi några ur föräldragruppen. Åt en jättegod tårta som Josefine köpt till fika och sen pratade vi strunt och bebisarna härjade. När vi kom hem åt jag lunch, Freja var trött och bråkade. Hon somnade till slut och sov en kortis innan Pontus kom hem. Sen stack jag och Edvin ut på en liten joggingrunda. Jag tog mig 2 km på 15 min, höll mig joggandes hela tiden och det kändes braaaaa. Över förväntan! Så himla glad för det :)) Trodde inte det skulle kännas särskilt bra då det inte blev särskilt mycket träning förra veckan. 


Nu ska jag gå ut en sväng med Edvin innan läggdags. Tänkte ta med mig lite godis ut och träna lite rally med honom :) Hoppas ni har haft en fin tisdag!

Freja, Löpning, Träning | |
Upp