Totally wrong

Va mycket fel jag skrev i det förra inlägget upptäckte jag! Och saker jag glömt dessutom. Får försöka hinna skriva ett bättre inlägg imorgon :) Pappa tjatade så om att dra till gymmet när jag skrev det där. Så fick skynda mig och tänkte alldeles för lite! Men oavsett. Körde ett grymt bra pass på gymmet idag. Så sjukt gött! Hade glömt hur mycket jag längtat efter gymmet. Mums! Körde överkropp idag. Körde slut på mig. Ett riktigt bra pass på en timme. Ska försöka göra ett träningsschema längre fram eventuellt :)

Sen duschade jag och stack bort till Lisette, där vi satt och pratade skit ett tag innan vi begav oss mot teatern. Det fanns revy-biljetter ordnade åt oss där, så ikväll har vi tittat på revyn :) Sen avslutade vi kvällen med käk på Donken. Otroligt gott med mat! Som jag längtat! Åt vid halv 11 och innan dess åt jag kl 13 liksom (förutom tårta kl 15 och bananer efter träningen). Otroligt långt mellan måltiderna där ju!

Men jag är nöjd med min dag helt enkelt :) Det har varit full rulle. The way I like it. Lagom nivå. Plus att jag har fått pussas! Och imorgon är det nyårsafton. Mysigt! :)

| |
Upp