Tålamod är inte min starka sida

Kajsa smsade förut. Alla är godkända på ledarskapsuppgiften! Fan va bra vi är :) Nu är frågan, VG eller G, VG eller G ? Jag håller alla tummar och tår för VG! Får man VG på den här uppgiften finns möjligheten att få VG i hela kursen nämligen. Har man inte fått VG, kan man inte heller få VG i kursen. Känns sådär. Men jag hoppas!

Var nyss ute och åkte inlines. Haha, det var ett tag sen! Det är ju roligt, men mycket teknik! Som i allt I guess. Och mina ben och smalben var inte riktigt vana vid det där, så fick ganska ont efter ett tag. Får jobba på det där. Ska vara mjukare för knäna än springning, sa pappa. När jag ringde mamma för att fråga var inlinesen var så sa hon Kör försiktigt! Hon hade nog sagt något heeelt annat om hon visste att jag inte kan bromsa :D Haha!

Ska snart kila iväg till gymmet en sväng, senare ska jag med Lisette till stallet och sen ska vi nog hänga en stund hos Niklas efter det. Det löser sig nog! Var ett tag sen jag var med dom där filurerna.


Brommö! :)


Stenstranden på Brommö :)
Allmänt | |
Upp