April april din dumma sill!

yes! Snart går vi in i april. Som jag har längtat efter april! Vi börjar närma oss sommaren nu, mina damer och herrar. Fantastiskt! Träffade Charlotta innan idag, blev en sväng till stan. Blev en sväng till Skövde i haglet och köpte mig en mp3. Så har lagt in låtar på den. Sen har jag pluggat, fixat en referensram till arbetet.. sen lite allmänt kikat runt och blivit lite klokare. Läst i boken också, börjar närma mig sida 100 för andra gången...

Brorsan var rolig förut!
- "Vad är en flaskhals?"
Jag förklarade.
Brorsan går in på sitt rum och pratar med en kompis
- "Här används inga böcker. Jag frågade facit!"
Så go är han! :) Då blev det ett leende vill jag lova!

Annars så funderar jag lite grann på att snart sova. Försöka sova bort mitt halsonda så jag slipper den skiten. Visst att jag har bestämt mig för att inte träna mer den här veckan pga det, så jag kan komma tillbaks med nya krafter. Men det stör mig! Vill veta om det tänker bryta ut eller inte.. fast eftersom det inte har hänt något på någon vecka nu eller två, så borde det ju inte bli något. Jag och Burana är bästa vänner!

Nej, nu ska jag ner o borsta och tvätta bort sminket. Sen ska jag läsa någon eller några sidor till, sen blir det kvällen här - på riktigt :)


Bild från trippen till IKEA och Marieberg i söndags :)

Allmänt | |
Upp