There's times when everything is a mess

Igår! Vi börjar helt klart med den underbara gårdagen! Wiho! Blev väckt kvart i 3 av telefonen, sen var det bara att hoppa upp vid 4. Göra sig iordning och dra iväg o hämta upp systrarna Törnberg, sen vidare och hämta upp Rebecka och Malin. Vid 10 i 5 lämnade vi Mariestad! Vid 20 över 7 var vi framme. En timme tidigare än beräknat ;) Tuta och kör bara!

Det var kö in, släppte av tre av tjejerna så dom tog vagnar och ställde sig i kön medan jag och Charlotta hittade parkering. Sen körde vi på bara! Flera varv på damavdelningen och runt och överallt och hittade hur mycket fynd som helst! Nödvändiga och livsviktiga..... du vet! Hm. Men iaf. Sen var det till o stå i kö i 1,5 timme. Det var lite små drygt. Tålamodet var i bott liksom.

Sen blev det burger king och sen raka vägen heeeem! Kom hem vid halv 6, mamma körde bort mig till Martin kvart över 6. Jag, Lovisa, Martin, Edi och Basse blev utskjutsade till Louise av Edis mamma, tusen tack! Bjöds på champagne och god mat och rött vin till det! Skit nice helt enkelt!

Och sen öppnades vinarn. Riesling drack jag ikväll. Mycket god! Sen blev vi inskjutsade till stan av Jack. Och in på Statt och dansa loss och ha en otroligt trevlig och rolig kväll! En skön kväll helt enkelt. Klagar inte. Avslutade med efterfest på det också. Riktigt kul!

Nu idag. Idag! Ojojoj, Charlotta kom vid 13 och färgade mitt hår! Nu är jag brunett. Jag är fucking brunett! Hihi. Skit nice. Sen har jag tvättat bilen och städat undan lite skit och det jag köpt på Ullared och sådär! Det blev ju lite grann... Men iaf. Borde plugga egentligen. Men jag är inteeeee sugen på det!



Blondinen goes fuckin' brunett!

Allmänt | |
Upp