Aint' no mountain high enough


Det har varit en händelserik dag idag ändå! Det gillar jag. Såna här spontandagar som jag har allt som oftast numera :) awesomeness! Fast har redan planerat och klurat ut min torsdag tror jag. Idag så tränade jag. Körde en halvtimme kondition. Var förstås inte riktigt nöjd, men en okej början. Sen var det axlar och armar på det. Även stretch förstås! Sen så låååång dusch och bastu. Mums. Så jäkla skönt när det är såhär kallt!

Sen så skulle jag till Pressbyrån, slutade på Ströget. En rosa vind kom in i mitt liv och svepte iväg med mig kan vi säga ;) Sen köpte jag mitt busskort iaf. Blä. Hejdå 735kr denna gång. Tack Västtrafik för 90kr i värdecheck. Sen hem och äta, sen upp till Charlotta! Äta chips och titta på film Remember the titans. Nu har jag kommit hem och har ätit.

Mamma och pappa diskuterade något skåp och jag fattade inget. För jag får aldrig veta något. Dom diskuterar typ allt när inte jag är med. Framför allt vid maten och eftersom jag oftast är hemma runt 6-tiden från skolan, så väntar dom inte på mig. Utan jag får äta ensam en halvtimme efter dom.

Då kläcker mamma ur sig
- Är man hemma så får man veta!
Lätt när man går i skola i Örebro? Ibland undrar man om dom tänker till alltså. Kunde inte låta bli o tända till lite på den alltså. Blä. Men aja!
Som härom dagen.
- Vart ska du nånstans? Ska du ut nu?
- Jaa, ska till gymmet. Det är ju måndag
- Jaha, jag visste inte att det var så regelbundet.
Njaaeee, jag har ju bara haft rutinen att styrketräna varje måndag, onsdag och fredag i 2 månder nu typ. Men det är bra det :) Full koll på brorsan och ingen på mig.

Kommer man hem och frågar var brorsan är. - Han tränar vet du väl? Får man som svar då. Niceeeeeee :)

aja, imorgon är det lång, seg skoldag! Men sen är det iaf långhelg torsdag, fredag, lördag, söndag! WOHOOO! Det gillar jag.

Allmänt | |
Upp