Mer tid!

Jaaa, då ska vi se! Nu fick jag lite mer tid att ägna mig åt denna lilla sida dåå :) Blev lite stressigt där på slutet förut! Man måste ställa upp när ens gode vän behöver en!<3 Sprang iaf spåret förut, då lämnade jag studeriet för ett tag. Det gick ganska hyffsat idag! Mycket mygg, det gillas inte. Pappa springer 5 km på 26 minuter nu, det motiverade mig ytterligare :)

Sen har jag suttit med Steffi i skype i typ 1,5 timme och diskuterat det mesta - som har med killar o göra ;) Sen blev det en jordgubbsbakelse ute på altanen till solnedgången och det fina vattnet - love! 

Sen nu har jag läst ytterligare en timme , som inte alla andra timmar idag har varit nog liksom! Men det är snart tenta, så då är det full rulle och no-life som gäller! Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen för o sova hade jag tänkt :) Ställer klockan på 9 imorgon, så man får tid till o läsa. Bäst att jag går upp vid den tiden imorgon också! För det lyckades jag sannerligen inte med idag...


Pusssss



 
Allmänt | |
Upp