Trötthet är mitt andra namn :)


Jag har varit så otroligt trött de senaste dagarna! Galet. I förrgår la jag mig vid 9 och somnade som stocken verkligen! Med en gång - 9 timmar - check! Igår gick jag o la mig vid 9 och somnade nog runt halv 10 tiden - 8,5 timmars sömn - check! Det är ju så underbart att vakna utvilad! :) Jag ska försöka lägga mig vid 10-tiden ikväll hade jag tänkt. Börjar komma ikapp efter helgen nu. och den kommande helgen blir förmodligen en vila-upp-sig-big-time-helg!

Fast det finns ju dock en person som jag känner för o träffa :) Men det går så jäkla segt där, så jag får se lite längre fram igenom vad som händer. Nämner jag inget så har jag inget nämnt :) Fint det!

Imorgon är det torsdag och det är sista långa dagen den här veckan! Ska bli jätte skönt verkligen. Fint väder ska det också bli har jag hört. Eventuellt shorts imorgon dååå :) Sen får man se lite vad som händer imorgon.

idag träffade jag ju Amanda vetja! Inte en dag för tidigt alltså. Det var inte fel, lär hända fler gånger!

Jaja , nu orkar jag inte skriva mer vettigt. Och fortsätter jag att skriva så blir det bara skitsnack, så det orkar vi inte med..

Puss och godnatt!


Allmänt | |
Upp