Då var jag här igen!


Igår hann jag inte uppdatera. Det blev tajt och ont om tid. Gick upp kl 5 på morgonen igår, tåget gick 05:50. Sov nog i 5 minuter på tåget ungefär. Sen var det strögatid med vissa som kom förbi o pratade o kollade hur sommaren varit - trevligt! Sen så var det föreläsning 12:15 - 14:00. Dryg tid!

Sen väntavänta, sen tåget och sen hem och äta och fixa och dona och sen iväg till Robin. Sen hem och sova som en stock.



Men dååå återgår vi till idag! Idag tog jag det senare tåget upp. Så fick sovmorgon och var på universitetet vid 11. Och när jag skulle åka hemifrån så hade jag tydligen så mycket i tankarna och grejer som skulle med så att jag glömde maten i kylskåpet! Fick vända halvvägs. Så omega klantigt av mig!



Hade föreläsning mellan 12:15-14:00 idag igen. Sen var det lite plugg och väntan, prat med Andrijana och sen tåget hem. Sen var det direkt till gymmet, så har gymmat och sen var jag hemma nångång efter 7. Har diskat och ätit och fixat mackor inför imorgon och jag ska ärligt säga att jag är heelt och totaalt slut!

Det ska bli så skönt att sova sen - minst sagt alltså! Jaja, livet är väl ganska okej ändå, antar jag. Jag ska nog klara av morgondagen också, you see. Fortsätter jag skriva nu så kommer det bara att bli skitsnack ungefär. Sååå... godnatt!

Pusssss
Allmänt | |
Upp