It's friday - the fantastic day!

Vaknade och rullade runt i min säng idag :) Har haft sällskap av min älskade kisse hela morgonen, så har bara myst! Han är för söt. Han känner nog på sig när jag känner mig ensam ;) Nu ska jag snart föra över lite pengar, sen ska jag ner o äta frukoooost, sen ner till stan och sen cykeltur och sen bara ... jaaaa, det rullar nog på som det ska!

I år är det första året sen 2006 som Rikard har Valborgsmässofirandet. Det ska bli helt sjukt roligt! Förra gången han hade det så sa han det att det var ungefär 100 pers som sammanlagt var runt huset, som gick in o ut och det bara flödade människor! Jag hoppas på något liknande i år! Jävla dunder fest vettu! Så länge inget går sönder :)

Men jag ser fram emot kvällen! Det ska bli ruskigt kul , särskilt o göra iordning mitt hår för första gången ordentligt sen jag klippte det :) Och sen ... vad jag ska ha för kläder :o det blir  ett senare problem ;)

Godmorgon , Pusssss





Allmänt | |
Upp