45 dagar

yes, vi börjar så smått närma oss studenten! Eller vafan, så smått? Jag menar med stormsteg! Herregud vad fort det går! Jag minns när det var 300 dagar kvar i somras och nu står man snart där alldeles vit med studentmössa. Det kommer bli så jäkla bra! 07.15 hos Lars samlas vi SP3KUSP.

Annars så har helgen varit helt underbar, vilket jag nästan förväntade mig också :) Firade bror i fredags, myste i solen med Thomas med fotboll, glass och grillning i lördags och gick runt i affärer i söndags. Mums! Jag har knappt hunnit sitta något vid datorn, men ska försöka skriva lite på engelskarapporten som ska vara inlämnad nästa vecka idag. Sedan borde jag plugga på talet i engelska C som vi ska ha på torsdag. Men ska nog springa en runda snart också :)

Är sugen på inlines dessutom.. kanske ska ta mig en runda på hjul sen! Fast det är inte så roligt att åka själv och brorsan är inte hemma förrän.. 6-tiden eller något. Tråkigt. Fast jaa, får väl se om vad eller hur det blir då :) Just nu är jag mest trött.. men det får vi se till så att det går över! :D

Träffade Thomas igår också förresten! Överraskade honom när jag ändå var i Skövde. Så gulligt glad blev han! Och jag också :D Hel mysigt att bara komma o överraska så! Åh, han är så gullig :)

puss
Allmänt | |
Upp