Promenad och foodprep

Wilmer tyckte morsan skulle ta morgon vid halv 7 medan Freja sov till 8. De är inte riktigt i synk än våra ungar, men det kunde ju varit värre! Hade en relativt snäll natt ändå. Efter frukost, borstade tänder, amning osv. gav vi oss ut på en liten promenad som inkluderade lekparken. Freja ville dock gå hem ganska snart så då satte vi oss hemma och läste böcker istället innan mellis. 

Sen ville Freja sova i vagnen så jag tog med den sovande Wilmer, Freja och Edvin ut på en promenad. Vi gick i cirka 35 minuter och båda sov. Freja vaknade efter cirka 45 minuter och sen dess har vi myst i soffan. Jag får försöka ta det lite lugnt emellanåt så min kropp klarar av påfrestningen. Successiv uppbyggnad! 

Jag passade dock på att förbereda lite grann inför kvällens middag. Pontus cyklar en runda i Skövde efter jobbet så jag tänkte eventuellt börja med maten när han hör av sig och säger att han är på väg hem. Men det beror förstås på om Wilmer sover eller är nöjd. :) 

(null)

(null)

Vardag | |
Upp