Ett steg i taget

En helt okej natt! Eller rättare sagt, jag känner mig ganska pigg efter natten! Det är inte helt givet :) Somnade strax efter halv 10 igår och Wilmer vaknade vid 10. Då kände jag "skjut mig". Men fick honom att somna om ganska fort och jag kunde somna om igen. Han vaknade igen vid 01 så då hämtade jag honom, matade. Han bajsade så fick byta blöja och sen mer mat. Somnade till slut framåt 02. Freja kom och sen ville lilleman ha mer mat vid 05. Somnade om och sov till 08! Perfekt! 

Efter morgonbestyren gick Pontus och Freja iväg för gymnastik. Första gången för den här terminen! Hon verkade nöjd efteråt och de hade gjort kullerbyttor, rullat runt och kört en hinderbana. Så roligt! :) 

Nu har vi nyss tagit en 40 minuter promenad. Barnen sover i vagnen och jag sitter en stund i solen. Lyssnar på en podd och njuter. Härligt med lite finare väder igen! Soligt och härligt höstväder! 

(null)

(null)

Freja, Vardag | |
Upp