Då tar vi helg!

Idag har vi spenderat en stor del av dagen hos mina föräldrar. 06:22 tog lilleman morgon... och Freja strax efter 7. Han är inte så tyst när han väl har vaknat. Freja cyklade i typ en timme hos mina föräldrar, pannkakslunch och sen tog vi en promenad - jag, mamma och brorsan med de små. De små sov och vi kunde prata en stund. Det var också lite roligt att promenera den runda jag brukade promenera när jag var yngre och bodde hemma. Haha, typ gamla minnen! Sen gick vi hem och Pontus kom hem. Vi åkte ner till hamnen så Freja fick leka vid den lekplatsen. Hon tycker lekplatsen med båt, krokodil och bil (som hon kallar det, tror det ska föreställa en motorcykel egentligen) är superrolig! 

Två trötta barn och två trötta föräldrar. Vi ska försöka sova nu och hoppas på en god nattsömn! Det behöver jag känner jag... 

Trevlig helg! :)

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp