Nere på tvåsiffrigt!

Jag tror inte att jag har skrivit något på bloggen om detta än, om att Freja ska få ett syskon. Vi hoppas och håller tummarna för ett syskon i mitten av augusti. Så idag kom vi ner på tvåsiffrigt. 99 dagar kvar till beräknat födelsedatum. Det är alltid en milstolpe! Den 13/5 är det tre månader kvar. Jag längtar redan ihjäl mig tills det här är över. Jag hade som plan att njuta mer och oroa mig mindre den här graviditeten men nu ser jag mest fram emot att slippa ha ont. Jag ser fram emot att kunna röra på mig obehindrat, kunna motionera hur mycket jag vill och ha ork att leka med Freja. Att vara en bättre mamma och sambo. 

Men det är en stark liten krabat vi har såhär i vecka 26. På onsdag går vi in i vecka 27, skönt. Vi börjar närma oss vecka 30 och sen är det väl bara nerförsbacken kvar... ;) Det blir ett nytt liv fram igenom med två små knattar, två små hjärtan (egentligen tre då vi har ett fyrbent hjärta också). Tanken är att jag ska vara hemma i ungefär ett år. Det ser jag fram emot! Jag ska njuta och uppskatta varje minut och sekund, typ :)

(null)

(null)

Gravid med syskon | |
Upp