En tur till hamnen

Idag vaknade Freja 06:14 och så gjorde även jag. Vi gick upp vid halv 7 tiden och hade morgonmys i soffan. Hon ville ligga nära, kramas och pussas. En väldigt härlig morgon med vår minsting (än så länge). Jag tror att vi båda behövde gosa och bara vara. Medan Freja sov sin dagslur satte jag igång att plantera om lite blommor, så nu har vi ytterligare en kruka på framsidan och två på baksidan plus att det nog får bli två mindre på bordet på altanen. 
 
Efter att jag planterat klart tog vi bilen ner till hamnen. Pontus var fikasugen, så jag och Freja tog varsin glass medan Pontus tog kaffe och en smörgås. Sen gick vi en sväng och tittade på alla husbilar som har kommit hit. Det är träff med husbilsklubben i helgen så ungefär 600 husbilar har kommit hit. Det var en syn bara det med husbilar i långa rader. En solig men blåsig dag! 
 
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Amanda:

Vilken fin bild på er 2 två ❤ snart är det söndag! Kram

Svar: Bästa du!! ❤️❤️
Veronica Blom

Upp