En ny vecka som kräver nya tag

Åh vad jag ligger back jobbmässigt efter att ha haft lediga dagar varje vecka de senaste tre veckorna. Nu kommer en hel vecka men då behöver jag flexa ut på fredag för vi ska åka till Stockholm. Jag får försöka ta igen det under veckan, vara effektivast möjligt. Jag hade en tanke om att jobba i helgen som var men fick inte det att gå ihop. 

Igår hängde jag och Freja med Pontus till ByggMax så hon fick komma ut och greja lite. Hon somnade som en sten hemma efter det. Vid 14 fick vi besök av Anton, Linda och Liam. Jag och Linda åkte iväg på en föreläsning om föräldraskap och engagemang. Sen på kvällen åt vi middag och hade en låååång nattning av Freja. Hon kommer förmodligen vara väldigt trött idag! En stökig natt hade vi också, så trött mamma här! 

(null)

Vardag | |
Upp