Tidig frulle!

Idag vaknade Freja 05:48 och det var i alla fall lite senare än vanligt. Då vi kojade vid typ 21:30 igår så var jag inte tillräckligt trött för att sova vidare i soffan så jag har surfat lite på mobilen och nu är frukosten intagen. Om ungefär två timmar ska vi bege oss till mina föräldrar för att träffa dom lite innan de är i Tyskland nästa helg. Det blir våffelmys meddelade mamma igår :) Annars ska jag greja och städa upp här lite innan. Sen efter att Freja har sovit kommer Anton och Linda hit. Vi planerar en playdate utomhus så barnen får leka av sig lite grann och sen tänkte vi lite grillat. Vädret ska ju tillåta det säger meteorologerna. Men först och främst behöver vi städa undan lite grann här hemma. Dammsugaren får gå sedan när vi är hos mamma och pappa :) Nu sopar de ju gatorna så snart drar inte Edvin in lika mycket grus i huset, det ser jag fram emot!

Bjuder på en gammal bild av Freja från i somras. Ojoj så hon har växt sedan dess! 

(null)

Vardag | |
Upp