Stygnen är borta!

Igår hämtade jag Freja på förskolan och sen åkte vi hem till mina föräldrar. De hade haft Edvin under dagen och min mamma skulle följa med ut till sjukhuset för att hjälpa till. Igår skulle vi nämligen ta bort Frejas stygn i hakan. Jag tänkte att jag skulle ta bort plåstret för att underlätta för sköterskan så i ett obevakat ögonblick drog jag bort plåstret. I plåstret ser jag då att där är ju tråd! Då har alltså jag lyckats dra bort stygnen i Frejas haka... sicken morsa va! Men å andra sidan så var de fyra stygnen i ett "drag" liksom med knutar i varje ände. Det verkade inte ha gjort så ont, Freja gnällde lite bara. 

På sjukhuset tittade sköterskan lite grann och drog bort en tejpbit. Vi ska fortsätta tejpa ett tag till så ärret blir fint. Sen åkte vi hem till mina föräldrar igen och åt middag :) Skönt att stygnen är borta! Snart är Freja förhoppningsvis färdigläkt och vi kan glömma den här historien för ett tag.

(null)

(null)

Freja | |
Upp