Jag kallar den ljus i skogen

Idag har jag och Pontus varit hemma med Freja. Det gick ganska bra ändå, har fått mycket gjort! Var ute på en tjugo minuters promenad med Edvin förut i skogen medan solen var uppe. Så skönt att bo nära skogen! Det var så vackert! Freja mår bättre och varken jag eller Pontus har känt av någon magsjuka - skönt! Eventuellt var det bara något hon åt eller fick i sig, men bäst att ta det säkra före det osäkra. 48 timmars regeln ska alltid gälla! Hon hade ändå feber också... så hon kräktes runt halv 1 på dagen igår. Hon får gå till förskolan igen på onsdag så ska hon väl inte smitta någon :) Det blev en kort 15 min träningssekvens balanserar nu jag och Freja på pilatesbollen för att stärka de inre magmusklerna. Jag känner mest i ljumskar... undrar om jag gör fel. 

Jaja, börjar i alla fall med lite kortare styrketräningspass nu när kroppen är helt ur form! Heja heja! Och en bildserie nedan. Jag kallar den Ljus i skogen!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Träning, Vardag | |
#1 - - Amanda:

Vilka fina bilder och vilken skön promenad det ser ut att ha vart! =)

Svar: Tack! :) Verkligen, älskar skogen. Men går i den alldeles för sällan...
Veronica Blom

Upp