I väntan på att det torkar

Det har varit en bra dag idag tycker jag. Känns skönt att det är torsdag, den här veckan har gått fort. Jobbet var bra. Jag hade ett väldigt bra medarbetarsamtal med min chef idag, kändes väldigt bra. Sen hämtade jag Freja på förskolan och hon var ute när jag kom så det var bara att hämta upp henne. Väl hemma gick vi till lekparken. Freja vill alltid gunga :) Idag var stora rutschkanan en favorit! Sen gick vi in och hon fick mumsa på ett äpple och titta på Greta gris medan jag tog en dusch. Det gick bra och jag fick även äta middagen i hyfsad lugn och ro. 

Freja somnade på cirka en halvtimme, trött tjej som klev upp 05:20 med mig. De hade dessutom låtit henne sova en kvart extra på förskolan då hon hade somnat i soffan innan samlingen och maten... de har sovstund efter maten. Och mat äter de vid 11, så jag antar att hon somnade runt halv 11 tiden. Stumpan! Jag har sen slängt ihop lite mat för en matlåda till imorgon, diskat och förberett inför imorgon. Jag har även moppat golven, så nu väntar jag på att dom ska torka. Tänderna är borstade och snart blir det sängen inför veckans sista dag! 

Några bilder nedan, även från utflykten i tisdags som Pontus drog ut oss på. Det blev en tur till Ymseborg och vandra runt bland borgruinerna och på murvallen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp