En kopp te varvat med nässköljning

Jag har varit lite krasslig i veckan men inget som har känts helt oöverkomligt. Det gick helt okej att jobba igår men sen när jag kom hem så kände jag mig helt slut... bihålorna värkte, kroppen värkte och huvudet dunkade. Försämring kunde jag konstatera ganska snabbt. 19:10 låg jag i sängen, frös och kroppen värkte. Jag som trodde jag bara var lite allmänt snuvig som snart skulle gå över. Tji fick jag! Natten var allmänt jobbig, snuvigt och svårt att sova. Freja var jättesnäll dock, sov till 2-tiden innan hon kom över och sov sen lugnt bredvid mig. Jag insåg att jag behövde vila så det blev inget jobb för mig idag. Jag har tittat lite på serien Saknad, aldrig glömd och sitter nu ute i solen med en kopp te. Jag tänker att solen kanske kan hjälpa förkylningen lite grann på traven. 

Annars har det varit en härlig vecka med mycket solsken. Jag och Freja har varit två vändor till lekparken efter förskolan. Det är alltid väldigt uppskattat :) "Gunga, mamma, gunga" säger hon när vi kommer hem. I onsdags sa hon även "Mamma, i emma snat?", hon undrade alltså om vi var hemma snart. Lilla ulltottan! Det går så fort framåt med språket nu! Jag älskar att kommunicera med henne. Vår lilla människa får en egen röst och har sannerligen en egen vilja. Hon är så envis! 

(null)

(null)

Vardag | |
Upp