Det är min ko nu, glöm inte det

Idag är det fredag, äntligen. Det har varit en tuff vecka där det har varit fullt upp och än så länge har det inte riktigt lugnat sig. På jobbet idag ägnade jag mig åt att summera en to do-lista. Jag brukar försöka ta mig lite tid att strukturera upp på fredagar då det kan vara rörigt under veckans gång så det inte hinns med. Det är alltid skönt att summera upp efter veckan och sen veta vad jag ska ge mig i kast med veckan därpå, innan alla vardagssysslor plötsligt knackar på :) Idag tog jag en sväng förbi Plantagen efter jobbet för att kolla hur det fungerar med inköp av häckplantor. De får tydligen in 50 plantor i nästa vecka så dem ska vi passa på att ta några av för att påbörja häcken i nedre delen av trädgården. Det lär förmodligen ta ett tag innan den är tät och en "ordentlig" häck, men då har vi i alla fall startat! Det ska bli skönt att få de plantorna på plats i jorden och bocka av det. Sen ska jag måla grinden där nere också när det är fint väder och lite varmare ute. Sen är vi tillfälligt klara där nere, tills vi ska klippa och vattna plantorna :) 

I övrigt får vi se vad den här helgen bjuder på. Många olika bud men sen får vi se vad som faktiskt blir av. Nu innan middagen tog jag en 40 minuter lång promenad med Edvin. 

(null)

(null)

Vardag | |
#1 - - Amanda:

Vart är detta?! =)

Svar: På väg mot Sjölyckan om man går från Lyckansväg, typ där Jessicas föräldrar bodde :)
Veronica Blom

Upp