Då var vi snart igenom veckan

Snart har vi tagit oss igenom en hel vecka! Härligt, imorgon är det fredag. Dock skulle jag behöva några timmar till på dygnet för att hinna med allting men det är ju en annan femma. I förrgår var jag supertrött så jag låg och halvslumrade i soffan i en timme efter jobbet tillsammans med Freja. Hon var dock vaken hela tiden :) "Mamma! VAKEN!" med jämna mellanrum, haha! Igår var jag också trött men lyckades hålla mig vaken. Freja tog sig ett bad och simmade i badkaret direkt när vi kom hem från förskolan. Sen ville hon gå och lägga sig vid 19-tiden. Vi tog natten och Freja sov gott framåt halv 8 tiden. Jag somnade vid halv 10, men har ändå varit ganska trött idag. 

För att kicka igång den här kroppen körde jag nyss lite övningar för att låta kroppen få jobba lite och vakna till. Startade även igång en tvätt och har sprutat lite växtdödande på vår gång upp till entrédörren. Jag kanske kan få tid att rensa upp där lite grann till helgen. Det ser ju för tråkigt ut när det växer igen! Annars har benen mest legat i soffan den här veckan. Jag är sååå trött!

(null)

Vardag | |
Upp