En halv dag kvar!

Nu är det bannemig inte långt kvar. Nu är det en halv arbetsdag kvar, sen tänker jag checka ut för en relativt lång framtid. Ambitionen är att jobba fram till 11:30 imorgon och sedan tar jag semester och i oktober hoppar jag på föräldraledigheten. Ungefär så långt lyckades jag sträcka min semester som jag har sparat :) Igår lånade jag Pontus föräldrars bil då de hade våran. De ville ta med Freja och Edvin på utflykt, självklart! Så efter jobbet åkte jag hem till dom och där blev vi bjudna på mat, lyxigt! Jag fick lite semesterkänsla där och då, alla hade ju semester utom jag. Sittandes på en altan i perfekt temperatur med solen på himlen. Underbara tid! 

Idag tänkte jag jobba till 14:30, försöka komma in i semesterlunket lite grann med lite kortare dagar. Senare kommer brorsan på besök. Tog upp en flankstek igår så vi får se vad vi gör med den :) Nu ska jag försöka njuta lite grann av de sista arbetsdagarna när jag fortfarande har ledigheten framför mig. Först ledighet med ett barn och sen så småningom blir det ledighet med två barn. Fantastiskt! :) 

(null)

Vardag | |
Upp