5 arbetsdagar kvar

Då har vi lördag, äntligen lördag! Lite helg, det längtade jag efter tyyyyp hela förra veckan. Nu startar vi dessutom nedräkning av arbetsdagar under nästa vecka. Heja heja! Kämpa kämpa! Igår hämtade jag Freja efter jobbet och sen ut till Pontus farföräldrar för att hämta Edvin. Väl hemma mötte vi upp Pontus för att sen åka ner till hans föräldrar. Cykelgänget och sen jag då, jag som inte längre kan cykla då böjen inte är bra för magen... Vi åt i alla fall middag där. Idag fick jag sovmorgon, vaknade 8:30 och kände att det var bra och lagom. Åt frukost, myste med Freja medan Pontus körde en tippenrunda. Sen åkte vi ner till stan allihop. Freja fick välja ut en baddräkt så vi är redo för sommaräventyren. En tur till Apoteket och Järnia. Freja somnade som en sten i bilen. Jordgubbar från torget fick vi med oss hem också! Mumma! :)) Bra start på lördagen! 

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
#1 - - Manda:

Vilken fin baddräkt! =) å du då! Så himla himla fin min vän <3

Svar: Tack fina underbara du! <3
Veronica Blom

Upp