Nedförsbacken har startat

Imorgon är det redan torsdag. Heja! Var tog tiden vägen? Igår var jag ganska trött, så det var superroligt när jag fick se Amanda stå i entrén på jobbet! Hon överraskade mig med ett besök så jag fick träffa henne bara sådär en helt vanlig vardag! :) Vid 3 hämtade jag Freja, en sväng till Granngården och en sväng till Apoteket. När vi var i stan passade vi på att hälsa på Frejas farmor, så Freja stannade hos henne medan jag handlade på Apoteket. Lite vitaminer, ansiktsprodukter och uppbunkring av nässpray inför februari... de sjukas månad.

Idag har jag varit ganska trött. Jag vaknar typ halv 5-kvart i 5 varje morgon på vardagarna. Freja stökar lite grann då, gnäller och blir ledsen. Ropar efter mig fast jag ligger bredvid. Det tar en liten stund att lugna henne och sen när hon väl sover kan inte jag somna om - typiskt. Så det har varit tungt om dagarna emellanåt. Satt i möten halva dagen idag så har fått kämpa på för att försöka komma ikapp lite i mailinkorgen. På det igen imorgon!

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp