Fullt ös medvetslös

I onsdags var Pontus föräldrar här en sväng, hans pappa var här längst då han fixade elen i garaget och gästrummet. Pontus gjorde lasagne med hemmagjord pasta, blev supergott! Igår var vi lite trögstartade, men på eftermiddagen åkte vi ut till Norrqvarn och deras minikanal. Freja fick bada i kanalen och gå runt i den, vilket hon tyckte var superroligt. Hon lekte i deras träbåt de har där och vi tog varsin glass. 

Idag bestämde mannen i huset att tvn är trasig, så efter frukost har jag och Freja ritat, hon har sprungit i trädgården, lekt i sandlådan, lekt i sitt tält i gästrummet och läst böcker. Vid halv 1 påbörjade jag nattning för lunchvilan och det tog ett tag... till slut somnade hon äntligen. Dock skulle jag bara vila lite grann efteråt då jag blev lite trött, vilket ledde till att jag somnade. Jag sov förmodligen minst i en halvtimme, även denna mamma bli trött av lek. 

När Freja har vaknat och ätit ska vi åka iväg och bada. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Semester | |
Upp