BF+2

Haha, gick in på bloggen och såg att det var fler läsare än på länge - kul! Undrar vad alla är så nyfikna på; "finns det någon bebis?" Men nej, ingen bebis så långt ögat kan nå. Inte ute i världen i alla fall, buff och knuff i magen tillsammans med en jäkla massa förvärkar idag. Aj!

Igår fick jag och Freja besök av Jessica och hennes dotter Olivia, jättekul! Tiden flög iväg, men lite fika hann vi bjuda på. Barnen lekte fint också, en bra förmiddag helt enkelt! En sån där vän som jag inte träffar så ofta, men när vi väl ses kan vi inte få stopp på saker att prata om. Perfekt tycker jag! 

Idag kom min mamma hem till oss strax innan 8 så jag kunde låna deras bil till sjukhuset. Jag hade en tid hos barnmorskan nämligen kl 8:20. Allt såg bra ut, fick även se lillen på ultraljud. De har en gammal ultraljudsmaskin kvar där det gick att se både huvud, revben, ett tickande hjärta och en rumpa. Hon var osäker på om huvudet låg neråt, men det gjorde det. Hon tyckte bebis låg jättefint. Skönt! Mamma och pappa busade med Freja, mamma putsade våra fönster på bottenvåning framsida och vi fikade. 

De tog med sig Edvin så han fick en långpromenad. På eftermiddagen när Pontus slutat jobbet tog vi en sväng till stan och handlade lite på ICA. Nu ikväll blev det grillad flintastek från reko-ring med potatis i ugn. Himla gott! Nu är det snart dags att ta natten och imorgon är det fredag :)

(null)

(null)

(null)

Semester, Vardag | |
#1 - - HTTP://www.nouw.com/jessicamalin :

❤️❤️❤️

Svar: Fina ni! ❤️❤️❤️
Veronica Blom

Upp