Helgen innan påska

Det har varit fullt upp på jobbet i veckan och i fredags var det ovanligt mycket för att vara en fredag! Men jag kom hem till slut, lagom mörbultad och seg efter veckan. Igår tog vi en lugn och skön morgon, Freja och jag. Sen vid 11-tiden slängde jag återvinning innan jag mötte upp Pontus mamma. Vi köpte present till Pontus kusin som vi senare på kvällen åkte på kalas till. Freja skötte sig jättebra under kvällen trots att det blev sent! Så idag har vi haft en trött tjej här hemma. Hon sov till 7-tiden och då gick Pontus upp med henne så jag fick sovmorgon. Sen var vi hos mina föräldrar och åt lunch. Njöt av solen ute i trädgården och Freja fick cykla lite trehjuling :) På hemvägen somnade hon som en stock. 

Jag fick ett tillfälle att plantera om lite blommor, skönt att få det gjort! Är lite i valet och kvalet hur jag ska göra med vissa blommor eller överlag. Vi får se! Sen har Freja myst på mig i soffan och jag pratade med brorsan i telefon i en halvtimme. Nu är vi ute på baksidan. Freja leker i sandlådan medan jag och Edvin myser i solen. Jag börjar bli lite hungrig men behöver också sticka iväg för att handla inför veckan. Kortvecka så spontas kommer hem på torsdag kväll! :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp