Vi närmar oss

Snart är det helg igen! Veckorna springer fram och vi går mot ljusare tider. Otroligt skönt! Igår var natt och dag lika långa om jag inte tar helt fel. Ljusare och varmare, vilket innebär mindre kläder. Det blir skönt att slippa vantar och mössa, ta fram en tunnare jacka! Jag har en förhoppning om att vi ska hinna tvätta av baksidan av huset i helgen för att möjliggöra målning. Frågan är dock hur mycket färg vi kommer att behöva... 

I måndags hängde jag och Freja hos mina föräldrar och åt kvällsmat där. I tisdags blev det en sväng till lekparken innan mat, mys och läggdags. Igår lagade jag mat så jag hade till matlådor för veckan, Freja valde yoghurt och mjölk till kvällsmat och sen avslutade vi kvällen med ett dopp. Hon somnade gott strax efter 19. Då tog jag hand om maten, satte igång diskmaskinen och hängde tvätt innan jag jobbade lite grann. Jag somnade vid natt ingen i tisdags så då hann jag inte jobba ikapp de timmar jag slutade tidigare i tisdags, så det tog jag igen lite av igår. Idag är det torsdag och jag har en bra känsla! 

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp