Hej fina ni!

Det är så roligt att så många fortfarande tittar in trots att det är tyst som i graven här inne. I helgen som var besökte vi en bondgård med Pontus mamma. Det var mysigt att komma ut på landet i solskenet! Sen var det raka spåret hem för att greja och dona innan Amanda och Martin kom. Började med att bjuda på lite snittar då huvudrätten skulle dröja lite och jag anade att de var hungriga :) Till huvudrätt blev det en fläskfilégryta med champinjoner och dijonsenap. Blev väldigt bra faktiskt och jag körde helt utifrån recept för en gångs skull (kanske därför det blev så bra...? Hm). Till efterrätt blev det en enkel kladdkaka med grädde. Väldigt enkelt men ack så gott! Det blir ofta en fullträff med kladdkaka tycker jag, det är gott det! 

Annars blir veckan ganska lugn tror jag. Älskade bror var här en sväng efter att ha kommit hem från Bali (och Nya Zeeland, och Australien). Jag är mycket ensam med Freja. Idag har jag haft sällskap av Edvin, vilket varit väldigt mysigt. Till helgen ska vi fira Pontus som fyller 28 på måndag. Det blir mysigt! Nu ska jag släcka ner här och sova. Väckarklockan drar igång 05:00 imorgon. Fy sjutton. 

(null)

Vardag | |
Upp