Vardagen går i ett

Jag lyckades med ett fruktansvärt dåligt köp i måndags! Det var dags att införskaffa en ny mikro. Kommer hem med en för 1000kr, vilket kap känner jag. För det första har den ingen display som visar hur många sekunder det är kvar att värma, räknar inte ner alltså. När jag skulle värma på vällingen gick inte flaskan in i mikron, alls. Inte ens om jag skulle ha tagit bort den snurrande glasskivan. Jag fick alltså vispa vällingen i en plastskål och ställa in i mikron, värma på och sen hälla upp på flaskan. Kändes inte särskilt bra så idag blir det en sväng förbi Elgiganten för att byta in den här mikron mot en annan, förhoppningsvis större och bättre. Annars så jobbade jag och körde trettio minuter yoga efter att Freja somnade igår kväll. Kom i säng lite för sent och somnade vid halv 10. Idag är jag supertrött och känner av mig förkylning, hostar och har mig. Men jag ska nog klara av den här dagen! Imorgon är det torsdag och en dag närmre helgen! 

(null)

(null)


Vardag | |
Upp