Tulldagen

Igår var jag och en kollega i Göteborg. Det gick oförskämt bra att köra ner, började köra 05:10. Det var väldig tidigt och vi kom mitt emellan rusherna i Göteborg. Sedan hade vi både gemensamma och enskilda seminarium under dagen. Det serverades både smörgåsar, muffins, lunch, smoothie och sen snodde vi varsin snitt innan vi hoppade in i bilen och körde hem igen. Vi fick lite nya reflektioner när det gäller Brexit och tullrevision. Väldigt lärorikt! 

Idag har det varit fullt upp på jobbet. Jobbade en timme nu under kvällen också, känns väldigt skönt att helgen börjar imorgon. Då är min plan att stänga av helt. Förhoppningsvis blir jag frisk snart! Det är så tråkigt att fortfarande vara sjuk, vet inte om det är två eller tre veckor jag varit dålig nu. Bah! Men sov lite extra i natt och det har känts lite bättre under dagen. Snart dags att sova igen med andra ord :)

(null)

(null)

(null)

(null)

Business | |
#1 - - Amanda:

05.10 - Amandatid =)) Kram på dig <3

Upp