Helgmys med söndagsmys

Vi fikade hos Pontus farföräldrar efter jobbet. På kvällen hade vi fredagsmys med tonfisktaco som var jättegott, samtidigt som vi tittade klart på de två sista avsnitten av Det som göms i snö. Ganska speciellt slut, ett sånt där slut där man inte riktigt vet vad som hände. Man får skapa sig sitt eget slut, typ ett sånt slut som jag avskyr. :) Igår grejade vi, jag och Edvin tog en långpromenad på uppemot en timme. Vid 16-tiden kom vi till Pontus föräldrar där vi bjöds på trerätters. Freja somnade vid 21 vintertid och vaknade halv 5 sommartid i morse. Jag trodde jag i alla fall skulle få sova till klockan 6 sommartid, men icke! Varför ta sovmorgon när man kan? Det är väl himla onödigt! 

Imorgon är jag ledig från jobbet. Frejas förskola är stängd så jag ska vara hemma med dom små. Det känns skönt! Det har jag inte varit sen i somras. Inte en enda vabbdag såhär långt, peppar peppar. Heja Freja!

(null)

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp