Fullt ös medvetslös

Det är full rulle, både på jobbet och efter. I tisdags tog jag och Freja en cykeltur ihop efter förskolan. Det var mysigt! Igår jobbade jag från 06:20-16:30 så då fick jag ganska mycket gjort men har fortfarande mer kvar. Efter jobbet kom jag hem, lagade mat och försökte natta barn. Hon ville inte somna med mig under de 35 minuter jag försökte men somnade på 5 minuter med Pontus istället. Kändes superskoj... Jag gick ut med Edvin istället. Sen en dusch, torkade av köksluckor och sen slocknade som en sten i sängen. Skulle behöva köra kaklet i köket snart, rengöra badrummet denna vecka också samt plantera om blommor. Dammsugaren går hemma idag i alla fall, eftersom Edvin fäller mycket just nu är det guld värt!

I morse tog Freja morgon 04:40. Tack för den! Känner mig lite grann som en levandedöd idag, men det ska nog gå bra. Heja heja! Vi hade morgonmys i soffan i morse. Freja fick äta en banan framför Barnkanalen så jag kunde göra mig i ordning. Båda var nöjda :)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp