De säger att lite av sommaren kommer

Hade vi inte en underbar söndag förra veckan? Soligt och underbart väder! Jag tog en promenad på strax över en timme medan Freja sov. Edvin behövde en långpromenad så det kändes skönt att traska runt i våra gamla hoods. En promenad utmed vattnet, till hamnen och genom stan - skönt! De säger att vi ska få sommarvärme på uppåt 20 grader till helgen, så det är bara att passa på och njuta av det. Jag tänker utflykt, vara ute, njuta, fota Freja... lite sånt. Igår var det mys med Freja i soffan, städ av toalett, packning och lagade mat. Det blev även en sväng till ICA för att handla upp våra förråd lite grann och handla för idag. Jag köpte mig en sallad och två energibars som jag kan ha som nödproviant imorgon. Jag åker ner till Landvetter och sover på hotell i natt då jag ska med ett plan till München klockan 6 imorgon bitti. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Fotografering, Vardag | |
Upp