Dagens utflykt

Det har varit en jäkla fart här hemma idag! Handdukar är tvättade, bytt sängkläder i alla sängar + tvättat dem, dammat av hela huset och dammsugit övervåningen. Vår självgående dammsugare får ta det imorgon :) Vattnat alla blommor och fixat kvällsmat plus ett par lådor. Imorgon äter jag och Freja hemma hos mina föräldrar.
 
Vid tvåtiden kände jag mig dessutom redo för en utflykt så vi hämtade upp min bror och gav oss ut på utflykt. Vi gick en liten sväng, men då Freja gick själv så blev det inte så långt. Men vi travade nog på någon kilometer i alla fall. Freja var helnöjd medan hon fick hålla i Edvin, det är populärt! Sedan fikade vi vid sittplatser som finns med fin utsikt. Jag som har längtat så efter en utflykt, äntligen! Att den dessutom gjordes med några av de jag älskar allra mest gjorde inte saken sämre. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fotografering | |
Upp