Hur ska man hinna med allting?

Jag känner att jag blir mer och mer frånvarande här inne, vilket känns väldigt tråkigt. Men när jag har lite tid över och inte tar hand om Freja, jobbar eller sköter om hemmet så blir inte min första sak jag gör att blogga faktiskt. Sen har jag inte haft någon lust det senaste, men den andan kanske faller på snart igen. Jag har fortfarande inte laddat upp bilderna från i somras och vår semester, så tråkigt! Jag brukar ofta använda mina inlägg från sommaren för att hitta motivation under vinterhalvåret. 

I måndags var jag och Freja lediga så vi myste, promenerade och umgicks med mina föräldrar. Sen har veckan sprungit förbi. Jobb, lek, mys, middag, disk osv. Jag har dock hittat mer energi under den här veckan och det har känts skönt! Igår åkte vi förbi mina föräldrar och körde bus eller godis. Jag målade två spindlar på Freja så vi skulle komma i rätt stämning. Det var mysigt! Ikväll fick vi middag hos Pontus föräldrar då hans syster är hemma en sväng. Frejas faster och farmor hämtade på dagis idag, väldigt lyxigt! Imorgon är det fredag och vi laddar för helg! 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp