Hur fort går inte helgen?!

Var det inte nyss fredag? Tiden springer förbi alldeles för fort! Vi hämtade upp Freja vid 15-tiden och sen hämtade vi hem Edvin. Sen kunde vi ta helg på riktigt! Vi bjöd hem Ola till fredagsmiddagen. Inget spektakulärt men roligt med sällskap, för honom också tror jag :) Igår fick jag sovmorgon så jag sov till 9-tiden, mycket skönt. Jag och Freja tog en tur till lekparken där hon fick gunga och göra av med lite energi, en promenad ville hon gå också. Jag och Edvin var på en längre promenad på nästan en timme innan jag stressade mig igenom några snabba styrketräningsövningar. Dags att bli lite mer ordentlig med träningen igen! 

På kvällen igår kom Pontus föräldrar och åt med oss. Trevligt! Idag tog Freja sovmorgon till halv 8, tjoho! Himla skönt, jag uppskattar varje sovmorgon. På förmiddagen idag gick jag och Edvin ner till mina föräldrar för mys och våffelfika. Härligt! Några promenader med Edvin och mat plus dusch. Får väl erkänna att det blev en lunchlur med Freja idag, får sluta göra det som en vana under helgen... 

(null)

(null)

Vardag | |
#1 - - Amanda:

Är det IKEA-köket jag skymtar till höger?? =)

Svar: Det stämmer himla bra det! :)
Veronica Blom

Upp