Solen fortsätter stråla

Återigen har vi en varm, härlig dag! Även gårdagen var varm och skön så kunde sitta ute och njuta i solstolen samt äta middag utomhus. Jag älskar att kunna vara ute den här årstiden! Jag tar igen all innetid jag haft under vintern - underbart! Igår slutade jag vid lunch för att åka till läkaren med Freja. Vi fortsätter utreda hennes ögon då hon fortfarande har var i dem. De tog en odling som vi lär få svar på imorgon eller på torsdag plus att vi börjat med nya droppar. Så får vi se vart det här tar vägen! Idag har vi varit ute i trädgården, Freja badade som vanligt. Hon är ofta ganska trött när hon kommer hem från förskolan så vi brukar försöka fokusera på mat och att ta det ganska lugnt. Vi umgås och myser. Förhoppningsvis har hon mer energi när hon blir äldre, cirka tolv timmars sömn på natten och en timme på dagen är det vanligaste nuförtiden. Jag lagade mat, diskade upp, tog en promenad med Edvin och jobbat en liten stund nu på kvällskvisten. Försöker hålla nere flexsaldot på under 40 timmar då jag tror det justeras nu i juni. Vill inte bli av med några timmar utan utnyttjar allt :)
 
(null)
 
(null)
 
Freja, Vardag | |
Upp