Imorgon är det fredag!

Snacka om att det är härligt med kortvecka, fantastiskt rent av! Det har dock varit fruktansvärt mycket att göra på jobbet. Snart är de två kortaste och tuffaste veckorna över i alla fall. Så otroligt skönt! Annars så har jag varit ensam med Freja och Edvin igår och idag. Igår njöt vi av solen på kvällen och Freja somnade tidigt. Jag somnade vid halv 10 och vaknade tio i fem så jag antar att jag var utsövd då. Freja tog morgon 05:30 så då hade hon sovit klart. Vi hade en fin och bra morgon med kiss på pottan och frukost. Allt rullade på så bra så vi var på förskolan redan 06:15. När jag hämtade Freja idag fick jag höra att personalen var så imponerad då Freja kissat på pottan tre gånger trots att hon är så liten. Superroligt att höra! Vi har mest gjort det till en rolig grej hemma utan stress och press. Till en början var pottan bara med hela tiden, sen fick hon sitta på den med byxor några gånger, sen satte vi henne på den innan hon skulle bada. Sen har allt bara rullat på och oftast blir det lite kiss på pottan när vi sätter henne på den :)

Det är lite som att få en hund rumsren, bara att det går fortare med en hund :)) Mina föräldrar var barnvakter åt Freja medan jag körde ett spinningpass innan Pontus kom hem. Nu ikväll har jag handlat, hängt en tvätt, ätit mat och kört igång diskmaskinen. Jag har även börjat packa. Imorgon åker vi nämligen ner till Göteborg efter jobbet då Pontus ska köra ett cykellopp. Till en början var jag inte alls sugen då jag ska till Landvetter på söndag men nu känns det skönt att byta miljö över en natt. 

(null)

(null)

(null)

Freja, Vardag | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Vad skönt att det går så bra med pottan!

Svar: Jättehärligt! Ska väl inte ropa hej än, vet aldrig när bakslagen kommer :)
Veronica Blom

Upp