Helgen blev längre med en tripp till Göteborg

Då vi åkte till Göteborg i fredags efter jobbet så blev helgen mycket längre än vanligt. Det kändes som det borde varit söndag igår men först idag är det söndag. Lycka! Igår vaknade Freja vid 6-tiden och jag blev väckt vid 7. Dags för frukostintag innan vi körde sightseeing i Göteborg. Tog en härlig promenad förbi avenyn, utmed ån till älven och förbi domkyrkan till Kungsportsplatsen där vi åt lunch. Jag och Pontus försökte dela våra kycklingfiléer med Freja men hon åt mest tomat och gurka. Vi hade jättehärligt väder så det blev uteserveringspremiär. Så himla fantastiskt! Vi har den bästa årstiden framför oss (inte om man frågar Edvin då han blir jätteslö i värmen). 

På hemvägen åkte vi förbi Landvetter så jag kunde fixa ett provisoriskt pass. Så himla typiskt att jag glömt förnya mitt pass som gick ut i februari. Det blir liksom dubbelt så dyrt med ett provisoriskt och det får jag inte ens behålla! Men glömmer man så gör man :) Vi tog en lugn kväll igår och åt chili med tortillas till middag.  

Idag vaknade Freja klockan 7 så jag gick upp med henne. Jag kände mig förvånansvärt pigg dessutom. Jag, Freja och Edvin tog en långpromenad tillsammans efter frukost. Sen väckte vi pappan i huset. Freja har tagit sin lunchlur medan jag har packat, strykt och duschat. 14:40 åker jag till Skövde för att hämta upp min kollega, sen åker vi mot Landvetter. Det är dags att ta en tjänsteresa till vårt säljbolag i Tyskland. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Semester | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Låter superhärligt!

Svar: Verkligen! Superbra! :)
Veronica Blom

Upp